مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 08:402023-06-21اقتصادي

فارس من| خرید 1.9 هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در بلداجی


مدیر راه و شهرسازی شهرستان بروجن گفت: زمینی به مساحت 1.

9 هکتار از مالکان خصوصی به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بلداجی خریداری شده است و به زودی مطالعات اولیه انجام می شود و در اختیار بنیاد مسکن قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به دنبال ثبت سوژه ای با عنوان مسکن ملی بلداجی پیگیری شود از سوی جمعی از اهالی این شهر در سامانه فارس من پیگیری موضوع در دستور کار خبرنگار فارس قرار گرفت.

در متن این مطالبه آمده است؛ پیرو خبری که در مورد مشکل زمین برای مسکن ملی بلداجی در آن رسانه درج شد برای مسکن مهر و بعد مسکن ملی زمین ارائه شده است و سال 1390 همه کارهای آن حتی نقشه کشی هم انجام شد ولی در زمان دولت آقای روحانی مسکوت ماند و در دولت آقای رییسی پیگیری های متعدد نتیجه نداده است همه مدارک قابل ارائه است.

کمال حیدریان مدیر راه و شهرسازی شهرستان بروجن در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: زمینی به مساحت 1.

9 هکتار از مالکین خصوصی به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بلداجی خریداری شده است و به زودی مطالعات اولیه انجام می شود و در اختیار بنیاد مسکن قرار می گیرد.

مدیر راه و شهرسازی شهرستان بروجن ادامه داد: در طرح نقشه اولیه خیابان 36 متری از داخل زمین مسکونی عبور می کرد که در ادامه نقشه توسط مهندسین اداره تغییر کرد و خیابان به بیرون ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| خرید 1.9 هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در بلداجی

فارس من| خرید 1.9 هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در بلداجی